vrijdag 21 oktober 2011

Olifantje in het bos

Voor het zoontje van een collega en voor mijn kleine nichtje Eva maakte ik het voor velen bekende olifantje van Farbenmix (http://www.farbenmix.de/blog/free-downloads/).  Eva, het olifantje komt eraan hoor! Ik ben zelf best trots op het resultaat en heb al weer nieuwe stofjes ingeslagen. De volgende olifantjes worden in grijs/roze en donkerbauw/rode tinten. De volgende wordt voor Joris. Bij ieder nieuw olifantje zingt hij Olifantje in het bos..... zo leuk!  Ik wil ze gaan verkopen voor het goede doel. Vind het nog wel spannend hoor....



2 opmerkingen:

De Gulle Aarde zei

Nou ja, ben ik de eerste die een reactie plaatst.
De olifantjes zijn mooi geworden hoor. Maar wat heb je al veel meegemaakt in jullie leven zeg! Zal regelmatig eens om de hoek komen kijken wat je zoal maakt.
groeten Hanneke

Unknown zei

Hoi Wilma,

Leuk die olifantjes, de granny square en de col!

Is de col inmiddels af? Ben wel benieuwd naar het resultaat.

Ik ben een collega van Harrie en ben zo op jouw site terecht gekomen. Ik knutsel zelf ook graag en spring geregeld even achter de naaimachine. Ik heb mezelf ook leren haken, net als jij. Misschien vind je het ook leuk om op mijn blog te kijken; www.leukedingenophetweb.blogspot.com

Ik zal je naai- en haakwerkjes blijven volgen en wens je veel succes met de knuffelactie!

Groetjes van Marlie